

Yhteistyöt
Rakastan luontoa. Rakastan kuvata luontoa. Jos teidänkin arvoihinnne kuuluu luonnon vaaliminen, uskon että voimme tehdä yhteistyö, joka on meille molemmille hyödyksi.
Teillä on ehkä matkailualaan, retkeilyyn tai valokuvaamiseen liittyviä tuotteita ja palveluita, jonka näkyvyyttä haluatte parantaa.
Tavoitan somekanavissani hyvin Etelä-Suomessa ja pääkaupunkiseudulla asuvia naisia, joiden rooli perheen ostopäätöksissä on merkittävä.
Esimerkki – Instagram yhteistyö
- 1 korkealaatuinen julkaisu
- 2 hyvin suunniteltua ja toteutettua story julkaisua.
- Olen vuorovaikutuksessa seuraajien kanssa ympäri vuorokauden ja vastaan kysymyksiin.
Hinta: 800 e + alv
Esimerkki – Instagram + Facebook yhteistyö
- 1 korkealaatuinen julkaisu Facebookissa
- 1 korkealaatuinen julkaisu Instagramissa
- 3 hyvin suunniteltua ja toteutettua story julkaisua sekä Instagramissa ja Facebookissa
- Olen vuorovaikutuksessa seuraajien kanssa ympäri vuorokauden ja vastaan kysymyksiin.
- Hinta: 1200 e + alv
Vaikuttajamarkkinoinnissa kannattaa usein pitkäjänteisempi yhteistyö. Ole yhteydessä, niin keskustellaan miten voin olla teille avuksi.
Kohderyhmä
Julkaisuni tavoittavat hyvin pääkaupunkiseudulla asuvia, sekä Suomen suurimmissa kaupungissa. Tietysti Porvoolaisetkin seuraavat minua 🙂
Instagramissa tavoitan parhaiten ikäryhmässä 35-54, Facebookissa hieman varttunempaa väkeä. Kohderyhmästäni reilut 70 % on naisia.
Sijainti
Helsinki 18 %
Espoo 6 %
Vantaa 6 %
Tampere 5 %
Porvoo 5 %
Ikä
25-34 20%
35-44 23 %
45-54 27 %
55-64 16 %
25-34 14 %
35-44 20 %
45-54 24 %
55-64 19 %
Sukupuoli
Miehet 28 %
Naiset 72 %
@niko.laurila
Seuraajat 17 200
Kattavuus/kk 100 000
Yksittäisen julkaisun kattavuus 16 000
Storyn kattavuus 2 000
Sitoutuneisuus 10 %
Näyttökerrat/kk 500 000 +
Niko Laurila Photography
Seuraajat 71 000
Kattavuus/kk 180 000
Yksittäisen julkaisun kattavuus 23 000 (keskiarvo 01/2021)
Sitoutuneisuusaste 10+ %
Näyttökerrat/viikko 500 000 +
Minusta
Valokuvaamisesta kiinnostuin jo 13-vuotiaana.
Julkaisin ensimmäiset Porvoo -aiheiset kuvani Instagram sekä Facebook -tileilläni vuonna 2014.
Tuosta hetkestä seuraajieni määrä sosiaalisessa mediassa on kasvanut tasaisesti vuosittain. Facebooksivustoni tavoittavat kuukausittain yli 180 000 ihmistä ja sisältöjen näyttökerrat ovat viikoittain + 500 000. (01/2021).
Puhutaan hämmentävän isoista määristä ihmisiä ja olen nöyrästi kiitollinen teistä jokaisesta.
Vuonna 2016 Porvoon Yrittäjät palkitsivat minut Porvoon Nuori Yrittäjä -stipendillä, Vuonna 2018 valittiin Vuoden Porvoolaiseksi, ja 2020 Uudenmaan Yrittäjät valitsi minut Vuoden nuoreksi yrittäjäksi.


Minusta sanottua
– Niko Laurila on tuonut Porvoota esille ympäri maailmaa ja ilahduttanut porvoolaisia. Esille nousi myös Nikon ammattitaito ja se miten hän esimerkiksi somessa vastaa seuraajilleen.
Näin Jenni Lustig Porvoon Nuorkauppakamarista sanoi Itäväylä-lehdessä kun minut valittiin Vuoden Porvoolaiseksi joulukuussa 2018. Titteli, mitä kotikaupunkini ylpeydellä kannan.
– Niko on aktiivisella sometyöllään saavuttanut paljon näkyvyyttä ja ilahduttaa upeilla kuvillaan laajoja yleisöjä. On ollut hienoa seurata Nikon työtä ja voin lämpimästi suositella yhteistyötä hänen kanssaan
Sari Myllynen, Porvoon kaupungin matkailu- ja markkinointipäällikkö.