niko laurila
separator

Yhteistyöt

Rakastan luontoa. Rakastan kuvata luontoa. Jos teidänkin arvoihin kuuluu luonnosta vaaliminen, uskon että voimme löytää yhteistyö, joka on meille molemmille hyödyksi.

Teillä on ehkä matkailualaan, retkeilyyn tai valokuvaamiseen liittyviä tuotteita ja palveluita, jonka näkyvyyttä haluatte parantaa.

Tavoitan somekanavissani hyvin Etelä-Suomessa ja pääkaupunkiseudulla asuvia, ostovoimakkaita naisia, jonka rooli perheen ostopäätöksissä on merkittävä.

Esimerkki – Instagram yhteistyö

  • 1 korkealaatuinen julkaisu
  • 3 hyvin suunniteltua ja toteutettuja story julkaisua.
  • Olen vuorovaikutuksessa seuraajien kanssa ympäri vuorokauden ja vastaan kysymyksiin.

Hinta: 490 e + alv

Esimerkki – Instagram + Facebook yhteistyö

  • 1 korkealaatuinen julkaisu Facebookissa
  • 1 korkealaatuinen julkaisu Instagramissa
  • 3 hyvin suunniteltua ja toteutettuja story julkaisua sekä Instagramissa ja Facebookissa
  • Olen vuorovaikutuksessa seuraajien kanssa ympäri vuorokauden ja vastaan kysymyksiin.
  • Hinta: 900 e + alv

Vaikuttajamarkkinoinnissa kannattaa usein pitkäjänteisempi yhteistyö. Ole yhteydessä, niin keskustellaan miten voin olla teille avuksi.

Kohderyhmä

Julkaisuni tavoittavat hyvin pääkaupunkiseudulla asuvia, sekä Suomen suurimmissa kaupungissa. Tietysti Porvoolaisetkin seuraavat minua 🙂

Instagramissa tavoitan parhaiten ikäryhmässä 35-54, Facebookissa hieman varttunempaa väkeä. Kohderyhmästäni reilut 70 % ovat naisia.

Sijainti

Helsinki 18 %

Espoo 6 %

Vantaa 6 %

Tampere 5 %

Porvoo 5 %

Ikä

Instagram

25-34   20%

35-44   23 %

45-54   27 %

55-64   16 %

Facebook

25-34  14 %

35-44  20 %

45-54  24 %

55-64  19 %

Sukupuoli

Miehet 28 %

Naiset 72 %

Instagram

@niko.laurila

Seuraajat 15 900

Kattavuus/kk 100 000

Yksittäisen julkaisun kattavuus 16 000

Storyn kattavuus 2 000

Sitoutuneisuus 10 %

Näyttökerrat/kk 500 000 +

Facebook

Niko Laurila Photography

Seuraajat 71 000

Kattavuus/kk 180 000

Yksittäisen julkaisun kattavuus 23 000 (keskiarvo 01/2021)

Sitoutuneisuusaste 10+ %

Näyttökerrat/viikko 500 000 +

Minusta

Valokuvaamisesta kiinnostuin jo 13-vuotiaana.

Julkaisin ensimmäiset Porvoo -aiheiset kuvani Instagram sekä Facebook -tileilläni vuonna

2014.

Tuosta hetkestä seuraajieni määrä sosiaalisessa mediassa on kasvanut tasaisesti

vuosittain. Facebooksivustoni tavoittavat kuukausittain yli 180 000 ihmistä ja sisältöjen näyttökerrat ovat viikoittain + 500 000. (01/2021).

Puhutaan hämmentävän isoista määristä ihmisiä ja olen nöyrästi kiitollinen teistä jokaisesta.

Vuonna 2016 Porvoon Yrittäjät palkitsivat minut Porvoon Nuori Yrittäjä -stipendillä ja 2020 Uudenmaan Yrittäjät valitsi minut Vuoden nuori yrittäjäksi.

Niko-Laurila-Hääkuvaus

Minusta sanottua

– Niko Lau­ri­la on tuo­nut Por­voo­ta esil­le ym­pä­ri maa­il­maa ja ilah­dut­ta­nut por­voo­lai­sia. Esil­le nou­si myös Ni­kon am­mat­ti­tai­to ja se mi­ten hän esi­mer­kik­si so­mes­sa vas­taa seu­raa­jil­leen.

Näin Jen­ni Lus­tig Por­voon Nuor­kaup­pa­ka­ma­ris­ta sanoi Itäväylä-lehdessä kun minut valittiin Vuoden Porvoolaiseksi joulukuussa 2018. Titteli, mitä kotikaupunkini ylpeydellä kannan.

– Niko on aktiivisella sometyöllään saavuttanut paljon näkyvyyttä ja ilahduttaa upeilla kuvillaan laajoja yleisöjä. On ollut hienoa seurata Nikon työtä ja voin lämpimästi suositella yhteistyötä hänen kanssaan

Sari Myllynen, Porvoon kaupungin matkailu- ja markkinointipäällikkö.